Innestengt med eksen ; Kvinnen i nabohuset

av (forfatter) og Kathie DeNosky (forfatter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2016 E-bok

Innestengt med eksen er utgitt som nr. 1 i Bryllup & bruder
Da bryllupsfotografen Briana Harper får i oppdrag å ta forlovelsesbilder av Nashvilles heteste par - plateselskapssjefen Ian og popstjernen Missy Kline - får hun nesten hjertet i halsen. Ian var Brianas ungdomskjæreste og mannen hun aldri har kunnet glemme. Klarer hun å møte ham igjen? Etter å ha diskutert med seg selv, takker hun ja til oppdraget og reiser til Ians avsidesliggende luksushus i fjellet. Men det er da katastrofen slår til på alvor - en snøstorm isolerer dem fra omverdenen, og nå er hun innestengt med eksen i flere dager!

Kvinnen i nabohuset
Rancheieren T.J. Malloy trenger aldri å tenke seg om to ganger - han vet hva han vil, og han er klar for å ofre alt for å nå målene sine. Derfor redder han uten å nøle den vakre Heather Wilson fra de store oversvømmelsene, og lar henne flytte inn på ranchen hans. Følelsene mellom dem blir umulig å unngå. Men Heather er vanskelig å flørte med, og T.J. innser at han har en stor utfordring foran seg.

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2016

Serier Passion Bryllup & bruder (1)

Genre Romantikk