Ingers kokebok

J.M. Stenersens forlag 2010 Heftet

Boken inneholder oppskrifter på sunne og lette retter for de som ønsker et lettere og sunnere liv. Målet med boka er å hjelpe folk til å etablere gode kostvaner med alminnelig norsk hverdagsmat. Har register.

Inger Kløkstad er berømt for sine gode og sunne brød. Målet med denne kokeboka er å hjelpe folk til å etablere gode kostvaner med alminnelig norsk hverdagsmat. Her får du oppskriften på Ingers originale rugbrød, samt en rekke andre oppskrifter på gode og næringsrike retter for deg som ønsker et lettere og sunnere liv. Her er deilige middagsoppskrifter som kan lages til hverdag og fest, lekre dessert- og kakeoppskrifter, og oppskrifter på grunnsauser og spennende tilbehør. Lette dressinger og dipper hører også med. Inger Kløgstad har holdt på med kostholds- og slankekurs i over 25 år. Selv slanket hun bort 22 kilo på seks måneder i 1984, og siden har hun holdt trivselsvekten.

Forlag J.M. Stenersens forlag

ISBN13 9788272014864