Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka tar for seg tilpasset opplæring og teamutvikling i skolen. Gjennom eksempler viser forfatterne vei gjennom opplæringsloven og nye forskrifter om tospråklig opplæring. Vi følger prosessen med å henvise elever til PP-tjenesten og med å utarbeide rapporter. Det gis eksempler på hvordan skolen og PP-tjenesten best mulig kan samarbeide om å tilrettelegge opplæringen for alle elever generelt, og for "Shaza" og "Kristian" spesielt. Boka tar også opp hvordan skolen kan organisere og videreutvikle sitt teamarbeid. Bok retter seg mot lærere, førskolelærere, ansatte i PP-tjenesten og studenter i lærerutdanningen ved universiteter og høgskole. Har register og litteraturliste.
Omtale fra forlaget
Boka tar for seg tilpasset opplæring og teamutvikling i skolen. Gjennom eksempler viser forfatterne vei gjennom opplæringsloven og nye forskrifter om tospråklig opplæring. Vi følger prosessen med å henvise elever til PP-tjenesten og med å utarbeide rapporter. Det gis eksempler på hvordan skolen og PP-tjenesten best mulig kan samarbeide om å tilrettelegge opplæringen for alle elever generelt, og for "Shaza" og "Kristian" spesielt. Boka tar også opp hvordan skolen kan organisere og videreutvikle sitt teamarbeid. Bok retter seg mot lærere, førskolelærere, ansatte i PP-tjenesten og studenter i lærerutdanningen ved universiteter og høgskole. Har register og litteraturliste.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 2002
Format Heftet
ISBN13 9788215002453
EAN 9788215002453
Språk Bokmål
Sider 159
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket8 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket