Ingen blir gode alene

hvordan bygge vinnerlag

av (forfatter), Tom Nordlie (forfatter), Erik Holtan (forfatter), Sylfest Glimsdal (forfatter), Knut Tore Apeland (forfatter), Tommy Svindal Larsen (forfatter), Kenneth Rosén (forfatter) og Steinar W. Næss (forfatter).

Pantagruel 2001 Innbundet

Boka forteller hvordan man kan skape noe ekstraordinært ut av det ordinære gjennom å arbeide som et team. Boka tar utgangspunkt i det som skjer på idrettsbanen, men ideen bak boka er at det skal være lett å trekke forbindelser til alle situasjoner der en gruppe mennesker med ordinære forutsetninger skal skape gode resultater. Boka viser også hvordan man kan snu en negativ trend i en organisasjon for å bli bedre.

Forlag Pantagruel

Utgivelsesår 2001

Jeg trodde dette var en bok om ledelse, men den er nok mest av alt en "mental trening" bok. Greit og lettlest bok, for meg ble den selvfølgelig bom, i og med jeg hadde forventet meg noe annet. Mange gode poenger, men mye er nok det man kjenner til. Problemet er ikke å vite hva man skal gjøre rent intelektuelt, problemet er å eksekvere.

Da må man være svært kritisk og nøye på spillerkjøp. Det hjelper ikke om de er aldri så knallgode fotballspillere, dersom de ikke kan gjøre den jobben laget trenger for å bli bedre på. Du heter ikke landets beste språkvasker om du har bruk for en som kan selge bøker.