Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Industrimarkedsføring eller business to business-markedsføring handler om å nå dem som bruker varer og tjenester på industrielle områder, dem som påvirker beslutninger og dem som til slutt står for selve innkjøpene. Det spesielle ved fremstillingen av emnet er at løsningene er basert på aktuelle forskningsresultater og teori som så er overført til resultat og handling. De metodene som er behandlet har vist seg å gi gjensidig lønnsomme og varige forbindelser mellom kunde og leverandør.
Omtale fra forlaget
Industrimarkedsføring eller business to business-markedsføring handler om å nå dem som bruker varer og tjenester på industrielle områder, dem som påvirker beslutninger og dem som til slutt står for selve innkjøpene. Det spesielle ved fremstillingen av emnet er at løsningene er basert på aktuelle forskningsresultater og teori som så er overført til resultat og handling. De metodene som er behandlet har vist seg å gi gjensidig lønnsomme og varige forbindelser mellom kunde og leverandør.
Forlag Tano Aschehoug
Utgivelsesår 1988
Format Heftet
ISBN13 9788251824309
EAN 9788251824309
Språk Bokmål
Sider 236
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket