Omtale fra forlaget
Denne boken inneholder ikke en oppskrift på umiddelbar suksess, men strategiske ideer om hvordan man kan bygge en ikonisk organisasjon. Den tar utgangspunkt i tre ikoniske organisasjoner: Royal Concertgebouw Orchestra, restauranten elBulli og rugby-laget All Blacks. Hva har disse organisasjonene felles? Alle tre er ikoniske organisasjoner som raskt ble de beundrede lederne på sitt felt, og var det lenger enn noen trodde var mulig. Det store flertallet organisasjoner kommer aldri dit. Det gjør bare noen få utvalgte, og når de gjør det, blir de der i flere tiår, et århundre eller mer. Det tvinger frem spørsmålet Hvorfor? og Hvordan får de det til?
Forlag Hegnar media
Utgivelsesår 2019
Format Innbundet
ISBN13 9788271463632
EAN 9788271463632
Språk Bokmål
Sider 200
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket1 bokelsker følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket