Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Idar Vollvik kjøpte selskapet Chess for fire millioner kroner og solgte det etter tre år for 2,4 milliarder kroner. Boken handler om strategien bak medieoppslagene med Idar Vollvik. Forfatterne tar for seg ni medieutspill som ble iscenesatt for å gjøre Chess lønnsomt og salgbart. Boken er rettet mot alle som har interesse for PR og merkebygging. Med litteraturliste.
Omtale fra forlaget
Forlag Cappelen Damm akademisk
Utgivelsesår 2009
Format Slide bound
ISBN13 9788202276904
EAN 9788202276904
Omtalt person Idar Vollvik
Språk Bokmål
Sider 156
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket2 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket