I valgkampens hete

strategisk kommunikasjon og politisk usikkerhet

av (redaktør), Anne Krogstad (redaktør) og Hanne Marthe Narud (redaktør).

Universitetsforlaget 2004 Innbundet

Gjennomsnittlig terningkast: 5.00 (1 terningkast.)

1 bokelsker følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Boka handler om samspillet mellom de tre viktigste aktørene i en moderne valgkamp: partiene, mediene og velgerne. Boka viser blant annet at politikkens medialisering har hatt konsekvenser for innholdet i valgkampen, og for hvem som har makt over dagsorden. Har register og litteraturliste.

Omtale fra forlaget

Boka handler om samspillet mellom de tre viktigste aktørene i en moderne valgkamp: partiene, mediene og velgerne. Boka viser blant annet at politikkens medialisering har hatt konsekvenser for innholdet i valgkampen, og for hvem som har makt over dagsorden. Har register og litteraturliste.

Bokdetaljer

Forlag Universitetsforlaget

Utgivelsesår 2004

Format Innbundet

ISBN13 9788215006291

EAN 9788215006291

Språk Bokmål

Sider 431

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokelskeres terningkastfordeling

0 1 0 0 0 0

Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

1 bokelsker følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket