I mål før start

lev fra Jesu fullbrakte verk

av (forfatter) og Lise K. Baller (oversetter).

Hermon 2022 Heftet

Oppdag sannheten om hvem du faktisk er i Kristus!

Går du konstant rundt med dårlig samvittighet for at du ikke får til dette med tro og etterfølgelse av Jesus? Sannheten er at vi som har sagt ja til Jesus, starter i mål med Hans fullbrakte verk på korset som grunnvoll. Vi begynner der Jesus avsluttet! Han sa: «Det er fullbrakt!» Dette er evangeliets kjerne. Når dette virkelig går opp for oss, begynner vi å leve annerledes.

Denne boken vil gi deg innsikt i hvilken betydning Jesu død og oppstandelse kan få for ditt liv. Det er ved å regne oss med i Jesu seier at Gud viser oss sin evige, ubetingede kjærlighet! Hans nåde er for deg!

De gode nyhetene er så kraftfulle at de har makt til å forvandle ditt liv!

«Jesu fullbrakte verk setter oss fri fra gjerningsreligion, egenrettferdighet, fordømmelse, skyld og skam - og fører oss inn i troens hvile. Kristenlivet starter i seier fordi vi ble oppreist med Kristus og satt i Himmelen sammen med Ham. I mål før start er nydelig undervisning! Les boken, kos deg - og bring budskapet videre!»
- Martin Meland, forkynner

«Sannheten om hva Jesus har gjort for oss, og hva Jesu fullbrakte verk på korset innebærer, er definitivt den sterkeste kraft et menneske kan ta inn og leve ut ifra. Jesus kaller oss ikke til et liv med egne prestasjoner og strev, men til å overlate vårt liv helt og fullt til Ham. Denne boken gir deg dypere innsikt i disse sannhetene fra Guds Ord. »
- David Hektner, pastor Filadelfiakirken Rælingen

Forlag Hermon