I Jesu fotspor

en illustrert håndbok til stedene i Det hellige land

av (forfatter) og Jon Andersen (oversetter).

Hermon 2010 Innbundet

Forfatteren tar leseren med på en reise i Jesu fotspor. Den følger Jesu liv kronologisk, tar for seg stedene som er omtalt i evangeliene, med spesiell vekt på Lukas' evangelium, samt omtaler historisk bakgrunn, geografi og arkeologi.

Bli med en bibelforsker på en reise i Jesu fotspor! Mange milliarder mennesker over hele planeten har hørt om Jesus Kristus, forkynneren fra Nasaret. Men hvor mange har muligheten til å følge i Hans fotspor og besøke stedene i Det hellige land? Denne boken gir leserne denne muligheten uansett om de planlegger å besøke Israel eller ikke. Det er en reisehåndbok både for deg som kan dra dit, og deg som ikke kan. I Jesu fotspor inneholder fargefotografier, kart og skjemaer og den mest oppdaterte kunnskapen, og er en fascinerende og fengslende håndbok om Jesu liv. Den gir leserne en unik innsikt i den virkelige verden som Han levde i.

Forlag Hermon

ISBN13 9788230207680