I hodet på mannen

de store spørsmålene på sexologens kontor

Frisk 2023 Innbundet

BLI MED TIL SEXOLOGENS KONTOR - OG INN I HODET PÅ MANNEN

Basert på møter i sitt yrke som sexolog, gir Andreas Håheim liv til fire fiktive personer som bærer på mannens indre verden, utfordringene i parforholdet og forholdet til kvinner. Disse dypt gående historiene er speilbilder av virkelige menneskers mest intime bekymringer og lengsler.

Boken inviterer deg til å utforske de skjulte aspektene ved å være mann i dagens samfunn og de tre vanligste grunnene til at menn oppsøker en sexolog: manglende sexlyst, ereksjonsvansker og utfordringer knyttet til porno. Du vil oppdage at menn er mer enn stereotypier, og får dykke ned i deres komplekse indre verden. Dette er en invitasjon til å forstå mannen, bygge broer mellom kjønnene, og skape sunne relasjoner basert på ekte forståelse.

DENNE BOKA ER ET MUST FOR MENN SOM VIL FORSTÅ SEG SELV BEDRE - OG FOR OSS SOM LURER PÅ HVA SOM SKJULER SEG UNDER OVERFLATEN TIL MENNENE I VÅRE LIV.

Forlag Frisk

Utgivelsesår 2023