I Guds ærend

din plass i Guds store fortelling

av (forfatter) og Tomas Øvergaard (oversetter).

Logos forl. 2017 Heftet

«FOR EGEN DEL OPPLEVER JEG NOK STORE MIRAKLER, MEN HJEMME KJØRER JEG RUNDT I EN SYVSETER.»
Will Hart har helt fra tenårene jaget etter Gud - vitnesbyrdene om mirakler og tegn han har vært med på å forløse har bare blitt flere og flere, enten det har handlet om å lede korstog og konferanser, å virke på gatene, å be for skoleelever eller å nedkjempe demoniske festningsverk.
Wills metode er enkel: Bli fylt med Guds kraft, men bli ikke sittende på den.Alle og enhver kan vi bli brukt av Gud på ekstraordinært vis, dersom vi bare trer ut av komfortsonen vår, overgir livet vårt fullt og helt og løper som vinden med den unike salvelse Gud utruster hver enkelt med - enten det er i nabolaget eller rundt omkring i verden, eller begge deler.
Wills beretning vil fylle deg med den ilden du har glemt eller satt til side, og den vil drive deg framover med kraft inn i utrolige gjerninger Gud har lagt ferdig for deg for at du skal vandre i dem.
«Ser du støvskyen rett foran deg? Det kan være meg som løper av sted for alt jeg er verdt, eller det kan være noen du kjenner og elsker. Er det meningen at du skal løpe sammen med dem? Hører du Gud kalle på deg?»

Forlag Logos forl.

Utgivelsesår 2017