Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boken har to siktemål: Å vise hvilke mulligheter virksomheter i det private og offentlige har når det gjelder å ta i bruk nformasjonsteknologi (IT) som ledd i å styrke deres konkurranseevne og måloppfyllelse; Å vise hvordan virksomheter som ønsker å satse på IT kan gå frem når de skal utvikle en IT-strategi. Fremstillingen er underbygd av teori innen området strategisk planlegging. I fagene markedsføring og strategisk planlegging får dermed studentene innblikk i et nytt og spennende område. Boken gir leserne en systematisk tenkeramme, og den gir mange eksempler.
Omtale fra forlaget
Boken har to siktemål: Å vise hvilke mulligheter virksomheter i det private og offentlige har når det gjelder å ta i bruk nformasjonsteknologi (IT) som ledd i å styrke deres konkurranseevne og måloppfyllelse; Å vise hvordan virksomheter som ønsker å satse på IT kan gå frem når de skal utvikle en IT-strategi. Fremstillingen er underbygd av teori innen området strategisk planlegging. I fagene markedsføring og strategisk planlegging får dermed studentene innblikk i et nytt og spennende område. Boken gir leserne en systematisk tenkeramme, og den gir mange eksempler.
Forlag Tano Aschehoug
Utgivelsesår 1990
Format Heftet
ISBN13 9788251828406
EAN 9788251828406
Språk Bokmål
Sider 482
Utgave 2
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket