Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka går systematisk gjennom de mest sentrale observasjonsmetodene. Den tar også for seg grunnleggende sider ved å være observatør, hvilke muligheter og hvilke begrensninger observasjonene våre er underlagt. Hoveddelen av boka er praktisk innrettet og viser mange konkrete eksempler på hvordan vi kan gå frem når vi skal observere det enkelte barn på ulike utviklingsområder og sosialt samspill i grupper. Siste kapittel er viet observasjon som grunnlag for vurdering. Har oppgaver, kopieringsorginaler for observasjonsskjemaer og litteraturliste.
Omtale fra forlaget
Forlag Damm
Utgivelsesår 2005
Format Heftet
ISBN13 9788204112118
EAN 9788204112118
Språk Bokmål
Sider 136
Utgave 2
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket9 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verketBøker som jeg har kjøpt, og som enten er pensumlitteratur på Steinerhøyskolen, eller er skrevet av mennesker tilknyttet antroposofien.