Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka går systematisk gjennom de mest sentrale observasjonsmetodene. Den tar også for seg grunnleggende sider ved å være observatør, hvilke muligheter og hvilke begrensninger observasjonene våre er underlagt. Hoveddelen av boka er praktisk innrettet og viser mange konkrete eksempler på hvordan vi kan gå frem når vi skal observere det enkelte barn på ulike utviklingsområder og sosialt samspill i grupper. Siste kapittel er viet observasjon som grunnlag for vurdering. Har oppgaver, kopieringsorginaler for observasjonsskjemaer og litteraturliste.
Omtale fra forlaget
Boka går systematisk gjennom de mest sentrale observasjonsmetodene. Den tar også for seg grunnleggende sider ved å være observatør, hvilke muligheter og hvilke begrensninger observasjonene våre er underlagt. Hoveddelen av boka er praktisk innrettet og viser mange konkrete eksempler på hvordan vi kan gå frem når vi skal observere det enkelte barn på ulike utviklingsområder og sosialt samspill i grupper. Siste kapittel er viet observasjon som grunnlag for vurdering. Har oppgaver, kopieringsorginaler for observasjonsskjemaer og litteraturliste.
Forlag NKS-forl.
Utgivelsesår 2000
Format Heftet
ISBN13 9788250820289
EAN 9788250820289
Språk Bokmål
Sider 149
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket1 bokelsker følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket