I din favn

Harlequin og HarperCollins Nordic 2016 E-bok

Brittany Forrest har alltid drømt om eventyr, og i attenårsalderen finner hun det i form av verstingen Zachary Flynn. De innleder en stormfull romanse, men kjærlighetshistorien får en dramatisk slutt etter bare noen dager. Brittany bestemmer seg da for å glemme ham for godt. Zach vet at han sviktet Brittany, og å oppsøke henne igjen ti år senere er kanskje ikke så smart. Den eventyrlystne piloten har aldri følt at han er henne verdig, men likevel klarer han ikke å holde seg borte. Og møtet fører da også til at mange følelser kommer til overflaten igjen. Men mens de hete dagene går over i lune, stjerneklare netter, oppdager Brittany og Zach at de er mer tiltrukket av hverandre enn noensinne. Klarer de å glemme fortiden og gi kjærligheten en ny sjanse?

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2016

Serier Silk Puffin Island (2)

Genre Romantikk