Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
En innføringsbok i profesjonell kommunikasjon. Del en tar for seg kommunikasjon som fag, og journalistens rolle. Del to handler om ledelse, organisering og moderne kommunikasjon, og presenterer modeller innenfor Public Relations. Del tre handler om kommunikasjonsarbeid i praksis, med eksempler, modeller og sjekklister. Har litteraturliste og stikkordsregister.
Omtale fra forlaget
Forlag Høyskoleforlaget
Utgivelsesår 2006
Format Heftet
ISBN13 9788276346909
EAN 9788276346909
Språk Bokmål
Sider 335
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket