Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boken gir en teoretisk og praktisk innføring i kvalitativ empirisk mediebruksforskning. Kvalitativ metode er ikke så regelbundet som den kvantitative tilnærmingen, men forfatteren insisterer likevel på en del systematikk og regler. Boken er beregnet på studenter og ferske forskere fra samfunnsfag og humaniora. Dette er en revidert utgave av publikasjon nr. 53, utgitt av Institutt for medievitenskap, Universitetet i Bergen, 2002. Med litteraturliste og register.
Omtale fra forlaget
Forlag IJ-forlaget
Utgivelsesår 2005
Format Heftet
ISBN13 9788271472740
EAN 9788271472740
Språk Bokmål
Sider 203
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
2 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket