Hvordan spare én time om dagen

garantert

av (forfatter) og Jarle Petterson (oversetter).

Notabene forl. 2011 Innbundet

Boka gir deg ideer, taktikker og forslag, som alle er myntet på at du skal spare tid.

Hvordan spare én time om dagen er en ny bok fra Michael Heppell, forfatter av den bestselgende personutviklingsboken Flip It i 2010, som diskjockeyen og TV-presentatøren Chris Evans omtalte som "briljant, enkel, og en fryd å lese!", og "den beste personutviklingsboken jeg noen gang har lest". Kunne du tenke deg én ekstra time daglig, hver eneste dag, som du kan bruke på hva du vil? Om du mener det er en umulig drøm, har vi gode nyheter: Den ekstra timen kan virkelig bli din! Denne lettleste boken er virkningsfull og spekket av strålende ideer, planmessige fremgangsmåter og forslag, som alle er myntet på å spare deg for verdifull tid. Hvis du er villig til å sette av én time til å lese boken, plukke ut de ideene som tiltaler deg - og sette dem ut i livet, kommer du til å skape én ekstra time hver eneste dag, på en måte du aldri hadde trodd var mulig. Du vil blant annet - få bukt med utsettelser og sommel, og fatte raskere beslutninger - avdekke tid du ikke var klar over - som kan brukes på viktige ting - oppdage effektive, nye måter å organisere tiden og livet på - finne ut hvordan du skal håndtere de ødeleggende tidsslukene - strømlinjeforme og forenkle absolutt alt du foretar deg - både hjemme og på jobb. Vi er sikre på at du kommer til å finne mer tid hver dag. Hva du vil bruke den til, er helt opp til deg.

Forlag Notabene forl.

ISBN13 9788248209034