Hvordan lage en markedsplan

av (forfatter) og William Nilsen Gunnesdal (oversetter).

NKS-forl. 2001 Heftet

Ingen bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Boka er en steg-for-steg guide som viser hvordan du lager en målrettet og gjennomførbar markedsplan. Boka viser deg hvordan du gjennomfører en situasjonsanalyse, utformer mål og strategier, lager budsjetter og skriver og implementerer planen.

Omtale fra forlaget

Boka er en steg-for-steg guide som viser hvordan du lager en målrettet og gjennomførbar markedsplan. Boka viser deg hvordan du gjennomfører en situasjonsanalyse, utformer mål og strategier, lager budsjetter og skriver og implementerer planen.

Bokdetaljer

Forlag NKS-forl.

Utgivelsesår 2001

Format Heftet

ISBN13 9788250821378

EAN 9788250821378

Språk Bokmål

Sider 127

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

0 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket