Omtale fra forlaget
Boka presenterer resultater om ulike virkemidler som på en mer umiddelbar måte enn selve læreplanen kan påvirke skolens praksis innenfor en bestemt reformperiode, som lærebøker, kompetanseutvikling av lærere, skoleledelsens virkemidler og målsettinger, ulike støttetiltak og evaluerings- og vurderingstiltak. Boka omhandler hvordan disse virkemidlene definerer mellomrommet mellom læreplanen som styringsdokument og lærerens praksis. Med litteraturliste.
Forlag Høyskoleforlaget
Utgivelsesår 2004
Format Heftet
ISBN13 9788276345667
EAN 9788276345667
Serie Forskningsserien (40)
Språk Bokmål
Sider 227
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket