Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Det sentrale temaet i denne boka er at salg dreier seg om mennesker, ikke organisasjoner. Forfatteren viser hvordan vi skal kunne overtale mennesker til å handle med oss, ved at vi utvikler vår evne til å kommunisere.
Omtale fra forlaget
Det sentrale temaet i denne boka er at salg dreier seg om mennesker, ikke organisasjoner. Forfatteren viser hvordan vi skal kunne overtale mennesker til å handle med oss, ved at vi utvikler vår evne til å kommunisere.
Forlag Konsulentforlaget
Utgivelsesår 1996
Format Innbundet
ISBN13 9788275140317
EAN 9788275140317
Språk Bokmål
Sider 238
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket2 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket