Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka gir en innføring i teorien om de mange intelligenser og hvordan en kan innføre denne teorien på en skole med vellykket resultat. Forfatteren, som er skoleleder og har praktisert teorien om de mange intelligenser i en amerikansk grunnskole i over ti år, beskriver implementeringsarbeidet syv faser, og positive endringstiltak både overfor et samlet kollegium, den enkelte lærer, elever og foreldre. Boka er beregnet på lærere og ledere i norske skoler og fungerer som et verktøy for iverksetting av mange intelligenser-teorien spesielt og implementeringsarbeid generelt. Har litteraturliste og register.
Omtale fra forlaget
Boka gir en innføring i teorien om de mange intelligenser og hvordan en kan innføre denne teorien på en skole med vellykket resultat. Forfatteren, som er skoleleder og har praktisert teorien om de mange intelligenser i en amerikansk grunnskole i over ti år, beskriver implementeringsarbeidet syv faser, og positive endringstiltak både overfor et samlet kollegium, den enkelte lærer, elever og foreldre. Boka er beregnet på lærere og ledere i norske skoler og fungerer som et verktøy for iverksetting av mange intelligenser-teorien spesielt og implementeringsarbeid generelt. Har litteraturliste og register.
Forlag Abstrakt
Utgivelsesår 2007
Format Heftet
ISBN13 9788279352204
EAN 9788279352204
Språk Bokmål
Sider 186
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket1 bokelsker følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket