Hvor var du

historien om mitt liv

Schibsted forlagene 2008 Innbundet

Terje Bogen ble dømt til 4,5 års fengsel for bedrageri overfor bank og investorer. Han mener selv at han er uskyldig, og i denne boken fremstiller han sin egen historie. Boken tar for seg oppveksten, interessen og deltagelsen i sport gjennom hele livet, familieliv, hans karriere i Sponsor Service og selskapets undergang.

Hvor var du da Brå brakk staven? Forfatteren var i høyeste grad til stede under den dramatiske stafettinnspurten i ski-VM i Holmenkollen 1982. Dette er ikke den eneste gangen Bogen har havnet i begivenhetenes sentrum. Forfatteren har vært markedssjef i Den norske Opera. Han var en av landets mest suksessrike skitrenere, med navn som Gjermund Eggen, Bjørn Dæhlie, Lars Erik Eriksen og Anette Bøe i stallen. Han var gründeren som utviklet SponsorService fra et lite loft på kvisten til et konsern med milliardomsetning og datterselskap fra Paris til Helsingfors. - Men etter konkursen i selskapet ble han dømt og fengslet. Det siste året har gitt Bogen tid og mulighet til å skrive sin livshistorie. Terje Bogen har skålt med kongelige og grått med sine medfanger. Han har vært høyt og lavt. Et spennende stykke norsk samtidshistorie.

Forlag Schibsted forlagene

Utgivelsesår 2008