Hvit PR

hvorfor det er viktig å lykkes med fleretnisk kommunikasjon

av (forfatter) og Ellen Reiss (forfatter).

Moment forl. 2016 Innbundet

Gjennomsnittlig terningkast: 4.00 (1 terningkast.)

1 bokelsker følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra forlaget

Få bransjer er mer opptatt av å tenke utenfor boksen enn PR- og kommunikasjonsbransjen. Likevel ender mange opp med påfallende stereotype løsninger når de skildrer ymse kulturer og etnisiteter. Det er ikke nødvendigvis vond vilje som ligger bak, kanskje mer en mangel på øvelse.

Norge er en liten nasjon, men den rommer nordmenn med bakgrunn fra 223 ulike land og stater. Vi har et etnisk og kulturelt mangfold som bør gjenspeiles på en redelig måte i massekommunikasjonen, det være seg av kommersiell art, politisk eller i det offentliges tjeneste.

Kreative bransjer og kommunikatører har også godt av et større etnisk mangfold i sine rekker. Kreativitet og innovasjon er kjerneproduktet i disse bransjene, og da må de få hodet ut av den trygge boksen og bevege seg over i det i landskapet hvor ulikheter møtes.

{Det er utenfor komfortsonen at magien skjer.}

Bokdetaljer

Forlag Moment forl.

Utgivelsesår 2016

Format Innbundet

ISBN13 9788293097266

EAN 9788293097266

Språk Bokmål

Sider 144

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokelskeres terningkastfordeling

0 0 1 0 0 0

Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

1 bokelsker følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket