Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boken er et resultat av et prosjekt ved tre skoler i Tranøy kommune. Fokus i prosjektet var kvalitet på visjonen om en bedre skole, hvordan organisere og gjennomføre en undervisning som vil gi de beste rammene for elevens læring. Har litteraturliste.
Omtale fra forlaget
Hensikten med .Skriftserien Klasseromsforskning. er å presentere eksempler på forskning som kan gi en dypere forståelse av ulik undervisningspraksis i klasserommet. Klasseromsforskningen belyser viktige og komplekse prosesser innen utdanningssystemet som ofte er usynlige. Det er derfor viktig at en stadig får ny viten om disse prosessene.
Forlag Tapir akademisk forlag
Utgivelsesår 2003
Format Heftet
ISBN13 9788251918930
EAN 9788251918930
Serie Skriftserien Klasseromsforskning (13)
Omtalt sted Troms
Språk Bokmål
Sider 75
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket