Hvem lager mønsteret på makrellen

[s.n] 2008 Heftet

Boken inneholder fotografier og korte tekster som dokumenterer 55 av forfatterens utvalgte performance-arbeider. Boken er ment som inspirasjon, slik at du kan ta utgangspunkt i boken og legge til, eller trekke fra elementer og utføre lignende arbeider. Forfatterens intensjon er at vi skal øke bevisstheten rundt hva som foregår omkring oss til daglig.

Boken: "Hvem lager mønsteret på Makrellen", er blitt til som et resultat av forfatterens performance-arbeider, fotografier fra inn- og utland, foredraget "Mitt liv som lærebok" og mange års undervisning på ulike nivåer. Det har også kommet flere ønsker fra publikum om en slik bok. Den består av mange fine foto med tilhørende korte tekster - som kan brukes som veivisere inn i, for de fleste - en helt "ny" verden, og kunne bidra til et mer utvidet og annerledes syn på oss selv, våre verdier og gi økt bevissthet på hva som foregår omkring oss til daglig. Selv om boken i første rekke dokumenterer mye av Liv Reidun Brakstads liv som performance-kunstner, er den også i stor grad ment som inspirasjon til deg som leser. Med utgangspunkt i boken, kan du legge til og / eller trekke fra elementer.

Parallell tittel Who makes the pattern on the mackerel

Forlag [s.n]

Utgivelsesår 2008