Omtale fra forlaget
Skill deg ut i mengdenDenne praktiske håndboken viser hvordan et klart definert varemerke fører til suksess, og ditt personlige varemerke er intet unntak. Boken gir deg enkle og nyttige verktøy som kan hjelpe deg med å skape ditt personlige varemerke og beherske det med stil. Hva står du for? gir en lettfattelig introduksjon til "Brand Me"-konseptet - hva er merkevaren i deg? Modellen kan brukes både som enkeltperson og i grupper, og er velegnet i lederteam. Hvorfor lese denne boken? * Boken tar opp et tema vi alle føler et behov for, en egen identitet, på en praktisk og lettfattelig måte * Merkevarebygging både i arbeidslivet og i privatlivet er et fagområde i sterk vekst * Denne boken går mye grundigere og profesjonelt til verks enn bøker som beskriver "hvilken farge en skal ha på dressen" for å skille seg ut * Boken vil ikke minst være meget aktuell for alle som vurderer å skifte jobb, enten internt eller eksternt"Målet vårt er ikke bare å hjelpe deg til å få større selvtillit, men også til å få mer verdighet i livet. Det dreier seg om å få klarhet i hva det er som gjør deg annerledes og unik, hva du står for som menneske."Boken Managing Brand Me er tilrettelagt og til dels nyskrevet for norske forhold av Anette Rosencreutz.
Forlag Gyldendal akademisk
Utgivelsesår 2004
Format Heftet
ISBN13 9788205335387
EAN 9788205335387
Språk Bokmål
Sider 182
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket1 bokelsker følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket