Huset Goggenheim

av (forfatter) og Lars Aurtande (illustratør).

Samlaget 2007 Innbundet

Tvillingane Magnus og Maren har flytta til eit gammalt hus saman med faren sin. Det spøker der og tvillingane får høre at en hund som heiter Goggen går igjen i huset. Goggen ønskjer å passe på alle i huset, enten dei vil eller ikkje. Og det skal vise seg at en spøkelseshund slett ikkje er det dummaste å ha.

Saman med far sin flyttar tvillingparet Maren og Magnus inn i eit gammalt, falleferdig hus ute på ei klippe. Straks begynner tvillingane å høyre merkelege lydar, og dei vaknar av at nokon står og pustar på dei. Det viser seg at ein hund går att i huset. Newfoundlandshunden Goggen omkom då han forliste saman med eigaren ute på havet. Etter denne ulykka har ikkje hunden fått fred, og prøver å berge alle i huset - noko som ikkje alltid er like morosamt. Men det skal vise seg at spøkelseshunden blir god å ha. Komet 10-12 år. Illustrert av Lars Aurtande.

Forlag Samlaget

Utgivelsesår 2007