Hunting high and low

skriftfest til Jostein Gripsrud på 60-årsdagen

av (redaktør) og Karl Knapskog (redaktør).

Scandinavian Academic Press 2012 Heftet

Dette festskriftet til Jostein Gripsrud inneholder artikler som speiler mediefagets bredde og jubilantens bidrag innen fagområdet. Bidragsyterne er forskere fra inn- og utland.

"Jostein Gripsrud er på sett og vis en nøkkelfigur i faghistorien: Han begynte med å tøye ut nordistikkens rammer, og fortsatte med å bygge opp et nytt fagstudium. " Willy Dahl Jostein Gripsrud (fødd 1952) er professor i medievitskap ved Institutt for informasjons- og medievitskap, Universitetet i Bergen. I dette festskriftet i høve 60-årsdagen til Jostein Gripsrud har ei lang rekke sentrale forskarar frå inn- og utland levert bidrag med stor spennvidde og originalitet, i ein antologi som både speglar mediefagets breidde og jubilantens mange sentrale bidrag innan fagområdet. "In the course of his remarkable career, Jostein Gripsrud has managed to produce media texts as well as to reflect on them, to play a leader-ship role in a major academic department as well as in a national broadcasting service, and in general to work towards building networks of people, of exchange, of ideas. His command of the theoretical discourse is balanced by his understanding of production logics and textual systems on both sides of the Atlantic, and as processed through his various roles, has established him as an extraordinarily rare voice in the discourse on democratization and cultural participation." William Uricchio

Forlag Scandinavian Academic Press

Omtalt person Jostein Gripsrud