Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boken beskriver og fortolker humor som formidles i mediene film, fjernsyn, internett og mobiltelefon i en norsk kontekst. Den diskuterer ulike perspektiver på mediehumor, og legger stor vekt på kontroversiell og eksperimenterende humor. Boken er skrevet for studenter i mediefag på begynnernivå, men vil også være av interesse for komikere, journalister og mediearbeidere. Har litteraturliste og stikkordregister.
Omtale fra forlaget
Forlag Cappelen Damm akademisk
Utgivelsesår 2006
Format Heftet
ISBN13 9788202257569
EAN 9788202257569
Språk Bokmål
Sider 256
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket3 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket