Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Forfatteren har undersøkt hva hovedfagsstudenter i pedagogikk ved NTNU synes om studietilbudene sine. Du kan lese studentenes egne vurderinger, om hvilke stillinger de har hatt etter endt studium, og hvilken verdi de mener studiet har hatt for yrket deres. Boken dekker perioden 1969-2008. Har litteraturliste og navneregister.
Omtale fra forlaget
Kva synest eigentleg studentane om studietilbodet ved universiteta og høgskulane? Vi høyrer mykje om skulereformer og læreplanar, men det er sjeldan ein får eit godt bilete av korleis studentane har opplevd studietida, og kva nytte dei har hatt av studiane sine. I denne boka har Nils Søvik undersøkt kva hovudfagsstudentane i pedagogikk ved NTNU tykkjer om studia sine. Vi får lese studentane sine vurderingar av undervisning, studieplanar, administrasjon, med meir. Dei fortel òg kva for stillingar dei har hatt etter endt studium, og kva verdi studiet har hatt for yrket deira. Slik kunnskap er instruktiv for vidare utvikling av studietilbodet. Nils Søvik (f. 1928 i Os) vart utdanna som lærar og tok sidan doktorgraden i pedagogikk. Han var lærar i grunnskulen og lærarskulen før han vart tilsett som høgskulelektor og seinare professor i pedagogikk ved Noregs Lærarhøgskule/NTNU. Søvik har skrive ei rad avhandlingar og lærebøker. I den førre boka, Pedagogisk institutt NTNU 1946-1996, gjorde han greie for utviklinga av pedagogikkfaget ved NTNU (Tapir Akademisk Forlag, 2008).
Forlag Tapir akademisk forlag
Utgivelsesår 2010
Format Heftet
ISBN13 9788251926751
EAN 9788251926751
Omtalt tid 1960-1999 2000-2009
Omtalt sted Trondheim
Språk Nynorsk
Sider 346
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket