Hot mamas

behold lidenskapen!

guiden til å føle deg sexy gjennom svangerskapet og månedene etter

av (forfatter), Diego Felipe (illustratør) og Trine Aalborg (oversetter).

Pantagruel 2006 Innbundet

Dette er boken for deg som vil beholde intimiteten og nærheten i forholdet under og etter svangerskapet. Den inneholder forklaringer om hvordan en kvinnes biologiske forandringer under et svangerskap kan påvirke seksualiteten, hvorfor graviditet kan øke kvinners sexlyst og antall orgasmer og de beste stillingene for hver måned under graviditeten, inkludert en tremånedersperiode etter fødselen. Boken tar for seg viktigheten av å ta vare på seg selv under og etter graviditeten, hva man gjør dersom sex føles uaktuelt, samt viktige spørsmål å stille lege og jordmor.

Hot Mamas,- er boken for de som vil beholde intimiteten og nærheten i forholdet under og etter svangerskapet. Lou Paget er en av Amerikas mest velrenommert sexteraputer, med en rekke bokutgivelser bak seg. Med glimt i øyet, deler hun "hemmelighetene" for ett god sexliv med leserne. I Hot Mamas finner du; o Detaljerte forklaringer om hvordan en kvinnes biologiske forandringer under et svangerskap kan påvirke seksualiteten o Hvorfor graviditet i vesentlig grad kan øke kvinners sexlyst og antall orgasmer o De beste stillingene for hver måned under graviditeten, inkludert en 3- måneders periode etter fødselen o En kvinnes holdning til sin egen kropp og viktigheten av å ta vare på seg selv under og etter graviditeten o Hva gjør man dersom sex føles uaktuelt? o Viktige spørsmål å stille lege og jordmor Graviditet behøver bety en pause i sexlivet!

Forlag Pantagruel

Utgivelsesår 2006