Homsepatruljen

fab 5- guiden til bedre utseende, bedre mat, bedre klær, bedre manerer og bedre bolig

av (forfatter), Kyan Douglas (forfatter), Thom Filicia (forfatter), Carson Kressley (forfatter), Jai Rodriguez (forfatter), Børge Skråmestø (oversetter) og Irene Inman Tjørve (oversetter).

Gyldendal fakta 2004 Innbundet

Boken er fra tv-serien Homsepatruljen. Forfatterne forteller hvordan du kan få en bedre livsstil, personlig hygiene, klesstil, et smartere hjem og bli en bedre kokk. Hver av de fem er eksperter på hvert sitt område innenfor mat og vin, hudpleie og hår, interiør, mote og kultur. Med register.

«Bli en bedre utgave av deg selv» med rådene fra de fantastiske 5. Sammen forvandler de stadig nye frosker til alle kvinners drømmeprinser. Homsepatruljen består av fem svært stilige, humoristiske og morsomme homofile menn - alle eksperter på hvert sitt område: mat og vin, hudpleie og hår, interiør, mote samt kultur. Tenk deg at disse fem invaderer livet ditt. Tar tak i svakhetene og styrkene dine, og i løpet av en dag forvandler deg totalt. Alt foreløper helt smertefritt - med mindre du har svært kraftig kroppsbehåring ...Hver uke tar Homsepatruljen for seg en ny mann i TV-serien sin. Hver uke styler de opp en-eller-annen-hvermannsen slik at han blir bedre kledd, blir seg mer bevisst huden og håret sitt, får bedre manerer og blir en bedre kokk i et re-stylet hjem.Akkurat som TV-serien fokuserer boken på enkle, men varige livsstilendringer. Den får deg til å tenke gjennom din personlige stil: Er det slik jeg vil ha det hjemme? Er det slik jeg vil se ut? Eller trenger jeg noen gode råd for å ta meg bedre ut? Hvordan kan jeg kombinere det beste fra klesskapet mitt med noen nye, nyttige innkjøp? Hvordan kan jeg få den grå sofaen som jeg er så glad i, til å passe bedre inn i interiøret hjemme?

Forlag Gyldendal fakta

Utgivelsesår 2004