Hold'em med Harrington

bind 1 strategisk spill

Texas hold'em poker

ekspertstrategier for no-limit turneringer

av (forfatter), Bill Robertie (forfatter) og Ebba Køber (oversetter).

Monstro bok 2006 Innbundet

Boken gir en innføring i pokervarianten "no-limit Texas hold'em". Forfatterne, som har lang erfaring i poker og spillstrategi, beskriver alle deler av spillet - fra de grunnleggende tommelfingerreglene, til avanserte strategier og analyse av motstanderes spillestil.

"Ingen grunn til å tvile - Harrington har etter min mening skrevet den beste boka om poker noensinne - og uten sammenlikning den beste teksten om no-limit hold'em." Ashley Adams, Poker Magazin. Dette er bare én av mange bokanmeldelser som konkluderer med det samme. Hold'em med Harrington er ikke uten grunn verdens mest solgte pokerbok. Bind 2 Sluttspillet kommer på norsk i august 2006. Dan Harrington ble verdensmester i poker i 1995, og er den eneste spilleren som har nådd sluttspillet både i 2003 and 2004. Av kjennere er dette regnet som den største prestasjonen noensinne. Bill Robertie er en av verdens beste backgammon spillere og forfatter av flere bøker om backgammon og sjakk. Hold'em med Harrington er et kunnskapsverk for seriøse spillere. Om du er nybegynner eller toppspiller vil du garantert ha stort utbytte av boka.

Forlag Monstro bok

Utgivelsesår 2006

Serie Hold'em med Harrington (1)