Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
I denne boka gjenomgås og presenteres kunnskap som i dag finnes om hva som kjennetegner samarbeidet mellom hjem og skole, og hvilken betydning det har for barnas læringsutbytte og situasjon i skolen. Videre beskrives prinsipper og gis konkrete eksempler på hvordan samarbeidet kan fungere best mulig. I boka vises det også hvordan foreldre kan gjøre dette på en hensiktsmessig måte. Boka er skrevet for både praktiserende lærere i skolen og foreldre, og den retter seg også mot lærerstudenter i både grunnutdanning og videreutdanning. Har register og litteraturliste.
Omtale fra forlaget
I denne boka gjenomgås og presenteres kunnskap som i dag finnes om hva som kjennetegner samarbeidet mellom hjem og skole, og hvilken betydning det har for barnas læringsutbytte og situasjon i skolen. Videre beskrives prinsipper og gis konkrete eksempler på hvordan samarbeidet kan fungere best mulig. I boka vises det også hvordan foreldre kan gjøre dette på en hensiktsmessig måte. Boka er skrevet for både praktiserende lærere i skolen og foreldre, og den retter seg også mot lærerstudenter i både grunnutdanning og videreutdanning. Har register og litteraturliste.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 2007
Format Heftet
ISBN13 9788215007670
EAN 9788215007670
Språk Bokmål
Sider 179
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket