Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka er i utgangspunktet skrevet for studenter og elever med markedsføring som innføringsfag. Hensikten er å gi en kort og oversiktig fremstilling av de mest sentrale markedsføringsdisipliner og den grunnleggende markedsføringsteori. Har litteraturliste.
Omtale fra forlaget
Boka er i utgangspunktet skrevet for studenter og elever med markedsføring som innføringsfag. Hensikten er å gi en kort og oversiktig fremstilling av de mest sentrale markedsføringsdisipliner og den grunnleggende markedsføringsteori. Har litteraturliste.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 1997
Format Heftet
ISBN13 9788200227823
EAN 9788200227823
Språk Bokmål
Sider 87
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket