Herman og Hedda og dinosaurene

Fontini forlag 2024 Innbundet

Barnehagebarns nye høytlesningsfavoritter? Bli med inn i barnas fantasiverden, i bøker om temaene de liker aller best. Herman og Hedda er bestevenner. Når de leker sammen, kan alt skje! I dag leker de med dinosaurer på puterommet i barnehagen. Plutselig ser de noe borte i hjørnet. Hva kan det være? Herman blir litt redd, og er usikker på om det er så lurt å sjekke, men Hedda er nysgjerrig. Hun må se hva det er! Før de aner det, har de kommet til dinosaurenes rike! For når Herman og Hedda leker, blir fantasien nesten virkelighet. Nyt utsikten fra toppen av en langhals, men pass på så du ikke faller ned. Og se opp for Tyrannosaurus rex! Bøkene har morsomme faktasider bakerst, hvor du kan lære litt om dinosaurene. Høytlesningsbøkene om Herman og Hedda tar barns lek og fantasi på alvor, med flotte illustrasjoner fra en av Norges fremste illustratører, inspirert av både manga og studio Ghibli. Dette er fantasifulle bildebøker som vil bli lest igjen og igjen. Og igjen. Les også Herman og Hedda i verdensrommet. Bøkene i serien behøver ikke leses kronologisk.

Forlag Fontini forlag

Utgivelsesår 2024