Herman og Hedda i verdensrommet

Fontini forlag 2024 Innbundet

Flotte høytlesningsbøker som handler om det barna synes er mest spennende. Bli med inn i barnas fantasiverden, i bøker om temaene de liker best. Herman og Hedda er bestevenner. Når de leker sammen, kan alt skje! Men i dag kjeder de seg. De ligger på puterommet og ser opp i taket. Men hva skjer med lampene der oppe? De ligner litt på ... planeter?! «Kom, Herman!» sier Hedda. «Så drar vi til verdensrommet! Raketten vår er her borte!» Bli med når Herman og Hedda suser opp i lufta for å utforske verdensrommet. Månen er morsom å hoppe rundt på! Men Venus er glovarm, så styr unna! Og hva slags gigantisk planet gjemmer seg langt der borte i mørket, mon tro ...? Bøkene har morsomme faktasider bakerst, hvor du kan lære litt om verdensrommet og de ulike planetene. Høytlesningsbøkene om Herman og Hedda tar barns lek og fantasi på alvor, med flotte illustrasjoner fra en av Norges fremste illustratører, inspirert av både manga og studio Ghibli. Dette er fantasifulle bildebøker som vil bli lest igjen og igjen. Og igjen. Bøkene i serien behøver ikke leses kronologisk.

Forlag Fontini forlag

Utgivelsesår 2024