Her og nå

av (forfatter), Signe Kårstad (oversetter) og Yngvild Støen Grotmol (oppleser).

Lind & Co 2022 E-bok

Når trettifemårsdagen nærmer seg og advokaten Ingrid fortsatt ikke har funnet mannen i sitt liv, bestemmer hun seg for å utvide horisonten og begi seg utenlands. Fremfor alt skal hun forsøke å leve her og nå og gi seg hen, ikke holde tilbake følelsene i redsel for å bli såret enda en gang. Etter å ha reist rundt en stund havner hun på en hestegård i Montana. På nabogården bor Nate. Hans indre har vært frosset til is siden ungdomskjæresten takket nei til frieriet hans. Men den sprudlende svensken, som ikke bare er en stjerne på fotballbanen, men som også mer enn gjerne holder ham med selskap på ridetur, får ham snart til å tø opp. Han har bare glemt hvordan man søker kontakt. Det som begynner som et prøvende vennskap utvikler seg til et skikkelig kjærlighetseventyr. I alle fall til fortiden innhenter dem og misforståelsene tårner seg opp. Først når livet setter dem på prøve kjemper de for kjærligheten mot alle odds.

Forlag Lind & Co

Utgivelsesår 2022