Helt rocka!

opplæring for rockeband

se, hør og lær gitar, bass, tromme og vokal-stemmene til 12 klassiske rockelåter

DVDart 2005 DVD

DVD-en gir opplæring for både gitar, bass, trommer og vokal, og du kan lære 12 klassiske rockelåter av bl.a. Jimi Hendrix, Lenny Kravitz, Metallica, Prince, Beatles, DeLillos og Dum Dum Boys. Du kan velge å høre en ferdig miks av melodien, ett og ett instrument, eller en ferdig miks minus det instrumentet du selv spiller.

.Helt Rocka" er en ny måte å lære seg et repertoar for et rockeband..På denne DVD-platen som inneholder 4 timer video og 8 timer musikk kan du velge å se hvordan hvert enkelt musiker (gitar, bass, trommer og vokal) fremfører de 12 melodiene som plata inneholder. Du kan velge bort lyden fra hvert instrument, eller bare høre ett instrument om gangen. Hvis du ikke får med deg det musikerne gjør ligger det ved et hefte som inneholder tekst, noter og tabulatur for både gitar, trommer og bass.. På vokalsporet får du opp teksten i bildet (karaoke) og på gitarsporet de akkordene som gitaristen bruker. Dyktige studiomusikere viser hvordan de spiller 12 klassiske rockelåter av bl.a Prince, Lenny Kravitz, Metallica, Jimmy Hendrix, Beatles og Deep Purple. Med èn DVD kan hele bandet innøve et nytt repertoar. Ypperlig for de som ønsker å starte et rockeband.

Forlag DVDart

Utgivelsesår 2005