Heksens time

av (oversetter), Tonje Tornes (redaktør) og Walt Disney Company (annet).

Egmont Kids Media 2022 Heftet

Velkommen til den fjerde samlingen av fantasy fortellinger med fjærkledde eller museørete hovedrolleinnehavere! Legenden om engelske kong Arthur og hans riddere av det runde bord er opphav til mange forestillinger om tapre riddere, mektige borgere, uhyggelig trolldom og overnaturlig mystikk. Denne gangen får du ikke mindre enn fire duckifiserte historier som tar utgangspunkt i denne myteomspunne historien, og gir den en kraftig vri i tøyseretningen. Men det blir ikke den eneste historien i middelaldekulisser. Vi skal også få være med når smeden Kloderick prøver å hjelpe sin venn baker Kringlald med å hamre sammen en rustning som gir ham sjansen til å bli slått til ridder og vinne lady Dollyannas hånd, og vi får følge med ridder Mikko når han skal prøve å forsvare riket Disenni mot noen kjempedigre jernkrigere. Og dette er bare halvparten av moroa som venter deg mellom disse permene! 316 sider fjasete fantasy med fykende fjær!

Forlag Egmont Kids Media

Utgivelsesår 2022

Serie Donald Duck Fantasy (4 - 2022)

Genre Humor Fantasy