Heimbygd

eit knippe forteljingar med røter i barndomslandet

av (forfatter) og Håvard Giezendanner (illustratør).

Lengt 2009 Innbundet

Boken inneholder et knippe fortellinger som har røtter i forfatterens hjembygd Førde, og med en humoristisk og selvreflekterende penn tegner han et bilde av sine egne minner fra oppveksten. Både forfatterens personlige tanker og bygdas kollektive identitet blir skildret.

«Ka e. heimbygd?» Spørsmålet fekk forfattar Harald Grønnevik av son sin ein dag. Ein presteson har gjerne flytta ofte. Med eit knippe forteljingar som har røter i bygda der han vaks opp, teiknar forfattaren eit bilete av ei typisk norsk bygd. Ein lun, humoristisk og sjølvreflekterande penn gjev liv til forteljingane frå hans eigen oppvekst, med sterke profilar og tydelege fellesskap. Forfattarens personlege tankar og bygda sin kollektive identitet blir skildra i ei god og salig blanding. Harald Grønnevik skriv på vegne av alle dei som sjølve gjerne ville setje på papiret nokre minne frå eiga heimbygd. I Noreg har dei fleste eit og anna .bygdeminne..
Saman med Håvard Giezendanner sine humørfylde og varme teikningar er Heimbygd blitt ei artig, lun og vakker bok.

Forlag Lengt

Utgivelsesår 2009