Hardangervidda

de beste turene

Gyldendal 2013 Heftet

Korte og lange turer til fots og på ski, toppturer, padleturer og sykkelturer. Europas største høyfjellsplatå har alle muligheter.

Denne nye guiden i suksess-serien Gyldendals turguider har alt du trenger for å ha en vellykket turopplevelse på Hardangervidda. Boka presenteres de beste fotturene, både de riktig lange og en rekke kortere turer for dem bare har en helg å avse. I tillegg blir selvfølgelig viddas flotteste toppturer trukket frem. Velger du ski, sykkel eller kajakk som fremkomstmiddel, så har boka også gode turforslag. Hardangervidda har selvfølgelig også den nødvendige informasjonen om hytter og overnattingssteder samt bakgrunnsinformasjon om naturen, kultur og historie.. Turkartet Hardangervidda i målestokk 1 : 100 000 følger med boka.
Per Roger Lauritzen er en av Norges mest produktive og meritterte turbokforfattere.

Utgivelsesår 2013

ISBN13 9788205405561