Har du flaks?

eller de fire prinsippene for hell og lykke

av (forfatter) og Kjell Olaf Jensen (oversetter).

Pax 2003 Innbundet

For ti år siden bestemte forfatteren seg for å finne ut hvorfor noen mennesker fremstår som heldigere enn andre, mens andre har uflaks. Han samlet over tusen spesielt heldige og uheldige mennesker. I flere år studerte han hvordan disse to gruppene av mennesker tenkte og handlet. Resultatene avslørte en ny måte å betrakte hell og lykke på. Noen mennesker har en egen evne til å skape sin egen lykke gjennom sine holdninger og handlinger. Forfatteren påstår at man kan lære å tenke og handle som de som har flaks.

Forlag Pax

Utgivelsesår 2003