Hannahs liste

av (forfatter) og Mona Berge (oversetter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2014 E-bok

Elskede Michael, jeg vet at dette brevet kommer som et sjokk på deg .

På årsdagen for sin kones død, får Michael Everett et brev . fra Hannah. I det minner hun ham på hvor høyt hun elsker ham og kommer med et siste ønske: Jeg vil at du skal gifte deg igjen. Hun vil ikke at han skal tilbringe resten av livet med å sørge over henne, og har valgt ut tre kvinner som hun ber ham om å bli litt bedre kjent med.

Den første på Hannahs liste er kusinen hennes, Winter Adams, eieren av Den franske kafeen i Blossom Street. Den andre er Leanne Lancaster, en av sykepleierne som tok seg av Hannah. Michael kjenner dem begge, men den tredje kvinnen, Macy Roth, har han aldri tidligere hørt om.

Disse tre kvinnene har alle sine egne sorger. Winter har et ødelagt forhold bak seg. Leanne er skilt fra en mann som svindlet sykehuset der hun jobber, og Macy savner en egen familie, men trøster seg med å redde bortkomne dyr - og mennesker ... Hun er energisk, kreativ og eksentrisk; Michaels rake motsetning.

Hannahs liste viser seg å føre ham til den kvinnen som kan hjelpe ham med å finne kjærligheten igjen.

Som millioner av lesere allerede har innsett, vet Debbie Macomber hvordan man skriver en historie som rører ved en - dypt ... Velkommen tilbake til Blossom Street!

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2014