Håndbok for hjemmetjenesten 2022

Fagbokforlaget 2021 Spiral

Årskalender med oppdatert fagstoff og notatsider Håndbok for hjemmetjenesten 2022 er et godt arbeidsredskap for sykepleiere og helsefagarbeidere.
Årets temaartikkel er skrevet av Liv Bjørnhaug Johansen, sykepleier, forfatter og temaredaktør i Sykepleien. Den handler om hjemmetjenesten i tider med pandemi; flinke folk som passer på hverandre og klarer å levere trygge tjenester til tross for et system som ikke gir dem ressursene de trenger.
Praktisk hjelpemiddel i arbeidet Nyttig og oppdatert fagstoff Årskalender Ukeplan - en dag per side Oversiktskalender 2022 og 2023 Notatsider Spiralinnbinding Praktisk laminert omslag Hendig format 11,7 x 17 cm Kort med NEWS i egen plastlomme. Kortet kan tas ut og materialet tåler desinfeksjon.
Fra innholdet: førstehjelp; XABC, ABCDE, ISBAR, brystsmerter, livløshet, sepsis, NEWS basale smittevernrutiner legemidler hverdagsmestring forebygging og behandling av sykdommer som demens, delir, hjertesvikt, hjerneslag, parkinson rusbruk hos eldre depresjon hos eldre smerter og kartlegging av smerte svimmelhet pulsoksymeter

Forlag Fagbokforlaget

Utgivelsesår 2021