Guds plan og min svakhet

Judas liv og mitt liv

Norsk bokforlag 2023 Heftet

Denne boken tar utgangspunkt i en bibelfortelling som kan utgjøre en varig endring i ditt liv. Det er en forunderlig historie. En mann ved navn Juda var full av hat og sjalusi fordi han ikke var elsket like høyt som sin bror. Han var med på å selge sin bror som slave! Men Gud hadde en plan. En dag, etter å ha hatt sex med en kvinne som han trodde var prostituert, ble han omvendt og tok ansvar og lederskap. Men dette er ikke bare historien om ham. Det er historien om hvordan Gud har planer som går mye lenger enn de omstendighetene vi står i. Hans plan er å sette deg fri så du kan få del i hans forunderlige plan.

Forfatteren skriver: "Jeg har elsket å skrive denne boken, og jeg håper du blir like velsignet av å lese den som jeg har blitt av å skrive den."
Line Nielsen har også skrevet den hjertevarme andaktsboken Elsket av ham, og Sannheten setter deg fri. Hun deler sine tanker på seminarer, temamøter, studiegrupper, sosiale medier, i artikler og på hjemmesiden www.elsketafham.dk.

Forlag Norsk bokforlag

Utgivelsesår 2023