Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Siktepunktet med boka er å formidle resultater, særlig fra norsk og nordisk forskning på området, og å legge fram synspunkter på hvordan lærere kan få en bedre forståelse av gruppeprosessene i klasserommet. Boka gir råd og vink om hvordan læreren kan utnytte slike kunnskaper i klassen.
Omtale fra forlaget
Siktepunktet med boka er å formidle resultater, særlig fra norsk og nordisk forskning på området, og å legge fram synspunkter på hvordan lærere kan få en bedre forståelse av gruppeprosessene i klasserommet. Boka gir råd og vink om hvordan læreren kan utnytte slike kunnskaper i klassen.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 1989
Format Heftet
ISBN13 9788200183006
EAN 9788200183006
Språk Bokmål
Sider 270
Utgave 2
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket7 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket