Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boken inneholder grunnleggende teoretiske perspektiver og analyseverktøy. Den viser hvordan man skal forholde seg til spesifikke beslutningsproblemer i bedrifter og inneholder også mange eksempler og noen mer omfattende "case". Boken er beregnet på studenter i grunnkurs i strategi, samt mellomledere og andre som føler de trenger innføring i strategifaget. Har litteraturliste og stikkordregister.
Omtale fra forlaget
Forlag Cappelen Damm akademisk
Utgivelsesår 2010
Format Heftet
ISBN13 9788202294397
EAN 9788202294397
Språk Bokmål
Sider 375
Utgave 3
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket2 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket